marți, 7 februarie 2012

Vrei brate mari? Fa Geno!


Una dintre cele mai mari şi mai des inalnite greşeli pe care le văd la practicanţii de bodybuilding, o reprezintă implementarea programelor specializate mult prea devreme. Mai uimeşte să văd începători sau pe alţii care practică de ceva timp acest sport însă fără rezultate, cum se avântă în antrenamente cu câte o singură grupă musculară pe zi, antrenamente în care îşi lucrează separat braţele sau în care îşi lucrează grupele pe care le consideră “deficitare”.
Adevărul greu de recunoscut este că organismul lor este cu totul deficitar.
Continuarea articolului o găsiţi în linkul de mai jos: 
http://www.bodybuilding-fitness.ro/antrenament/vrei-brate-mari-fa-geno/

11 comentarii:

Anonim spunea...

Ai luat-o pe ulei prietene. 20 de rep cu 1,5*greutatea corpului.. Pai eu la 80 de kg ar trebui sa fac 20 de repetari cu 120kg. Sa nu mai vorbim de faptul ca te adresezi incepatorilor. Tu ce greutate ai? Reusesti sa faci geno asa cum propui in articol?

Lukian spunea...

Nu am recomandat nimanui sa incerce acest lucru a doua zi cand merg la sala!!
Este un record relativ la care poti ajunge in multi ani de antrenamente dealungul carora intreg corpul se va dezvolta relativ proportional in cazul unei refaceri corespunzatoare.
Inainte sa comentezi ceva, gandeste-te daca nu cumva esti tu prea prost si nu ai inteles pentru ca tocmai te-ai facut de cacao...

Anonim spunea...

Tu ai atins obiectiuvul asta, Lukiane? Eu nu, si ma antrenez de vreo 5 ani. e adevarat, cu pauze..
Oricum, din articolul tau si completarea de mai sus, reiese ca trebuie sa mergi ani buni la sala, in care sa faci numai geno, si vezi doamne o sa ti se dezvolte si bratele de la geno. nu e chiar asa..

Lukian spunea...

Faptul ca nici eu si nici tu nu am atins acest record nu inseamna ca este imposibil, exista multi care au reusit. Problema ta e ca te pierzi in demonstratii de forta si comparatii. Ideea articolului a fost ca dezvoltand intreg corpul vei putea dezvolta si brate mari. Vad ca citesti doar superficial sau nu te duce capul, unde am scris eu ca sa faci numai geno? Vad ca intorci pe dos cuvintele mele si modifici sensul propozitiilor, asa iti place tie sa le pricepi?
Daca ai un argument in contradictoriu de purtat cu mine prezinta-te inainte sa scri cate un mesaj sa stiu cu cine vorbesc.

Anonim spunea...

Degeaba m-as prezenta, nu ne cunoastem..
Nu te contrazic cu nimic, darnici tu nu spui prea multe in articolul asta. Presupun ca toata lumea stie ca in momentul in care faci 20 de repetari cu 1,5 greutatea ta, esti deja destul de puternic. Cu alte cuvinte, cu cat faci mai multe repetari, cu o greutate cat mai mare, cu atat esti mai tare, nu? Oricine stie asta.

Intrebarea mea e de ce ai zis 20*1,5 greutatea corporala si nu 10*2 greutatea corporala. Care e diferenta? Care e baza stiintifica pe care te-ai bazat cat ai dat numerele alea?

Inca o chestie. Articolul tau se adreseaza incepatorilor. ce legatura au ei cu cifrele astea? Ma gandesc ca mai mult i-ar interesa ce ar putea face acum ca sa aiba brate mari.. Nu ca daca fac sala 10 ani si o sa ajunga sa faca 20 geno * 1,5, o sa aiba si brate mari.

Intelegi?

Lukian spunea...

Imi pare rau ca pentru tine nu au fost informatii importante in acest articol, am primit de la alte persoane multe pareri bune.
Nu are nici o baza stiintifica acel record relativ afisat si nu te obliga nimeni sa tinzi spre el. Fiecare e liber sa isi creeze propriile obiective si recorduri pe care vrea sa le doboare. Unii nu se antreneaza decat cu repetari putine, altii cu raze diferite de repetari. Ce ai vrea? Sa editez articolul ca tie nu iti place. Imi pare rau pentru tine, dar blogul e un loc unde imi pot prezenta propriile pareri.
Da, articolul se adreseaza incepatorilor insa fiecare are nevoie sa aiba obiective marete spre care sa tinda, chiar daca nu le convine cel propus de mine isi pot crea altul. Bratele mari nu cresc la comanda si foarte rar vezi pe cineva cu brate mari fara un corp pe masura pe cand invers intalnesti mult mai des.
Daca tu consideri ca pentru incepatori este mai important sa faca antrenamente specifice este parerea ta, dar asta vad zilnic in sala si nu mi se pare a da rezultate prea bune.

Anonim spunea...

Salut !Cristi este numele meu .

M-ar interesa sa discutam un subiect mai important decat orice antrenament sau supliment si anume alimentatia dar nu la modul general ci COMBINAREA ALIMENTELOR dupa regulile de baza (nu proteina si carbo la aceeasi masa si etc )

Consider ca este un subiect greu , interesant si deosebit de util pe care nu toata lumea il abordeaza , ci mai mult : "ce sa iau sa ma fac mare " "cum sa trag" " de cate ori" sau etc, dar mai rar " cum si ce sa mananc ca sa fac X lucru"

Multumesc si sper sa fie un subiect care sa intereseze pe toata lumea.

O zi excelenta

Cristi

Lukian spunea...

Daca vrei sa purtam o astfel de discutie vorbim pe yahoo messenger, eu consider ca majoritatea meselor este bine sa fie mese complete.

Lukian spunea...

Pentru Alin:
Imi pare rau dar daca tu te consideri mai destept este dreptul tau sa o faci in alta parte, nu aici prin comentarii jignitoare.

Daca doresti sa impartasesti parerea ta atunci fa-o intr-un mod civilizat si argumenteaza.

Anonim spunea...

Lukiane, pune si ceva exemple de antrenamente al bratelor te rog, ca asa este mai complex articolul. Apropo, blogul este excelent !!!

ManowaR

Lukian spunea...

Nu acesta era scopul articolului, iar pe de alta parte programe pentru brate gasesti o multime pe internet. Eu am incercat sa aduc o idee mai complexa in discutie care la prima vedere poate sa starneasca controverse.
Blogul dupa cum vezi este inca la inceput si cred ca vor mai fi multe articole postate pana sa scriu ceva asa de insipid precum un exemplu de antrenament pentru brate. Prefer sa introduc multe cunostiinte care odata detinute sa permita oricui sa isi creeze programe personalizate cat mai eficiente, sa reusesti singur si logic sa creezi ceea de ce ai nevoie pentru nevoile tale si obiectivele urmarite de tine.

Trimiteți un comentariu