marți, 26 aprilie 2011

Bazele Nutritiei



La sărbători sau ocazii deosebite cu toţii mai facem greşeli alimentare. Odată ce evenimentul trece, cu toţii ne pregătim să “reintrăm” pe alimentaţia obişnuită, cel puţin să remediem greşelile şi excesele alimentare mai mici sau mai mari care au fost făcute în această perioadă după bunul obicei tradiţional românesc.
În acest articol mi-am propus să prezint pe scurt informaţiile de bază care sunt necesare pentru a putea înţelege de fapt când se discută ceva despre nutriţie.

Continuarea articolului o găsiţi în linkul de mai jos: 
http://www.bodybuilding-fitness.ro/nutritie/bazele-nutritiei/



2 comentarii:

tampos de cozinha spunea...

Interesant articolul.As avea si eu o intrebare.Am avut un program de slabire pe durata a 3 luni de zile si am reusit sa slabesc destul cu antrenament cardio,alimentatie adecvata si multa apa(aproape 5 litri/zi),insa in ultimul timp am avut probleme cu stomacul(diaree)si am renuntat in mare parte la cantitatea de apa si m-am simtit bine apoi.Este posibil sa fi avut probleme din cauza cantitatii mari de apa?(mentionez ca problemele cu stomacul ereau in fiecare zi la ora 4:00 pm aprox.3l apa deja consumati dupa care erea ok)

Lukian spunea...

Da e putin cam mult, redu la 3l apa si restul alte lichide si va fi OK. Prea multa apa in special in preajma meselor produce o diluare a sucurilor gastrice scazand eficienta digestiei alimentelor, astfel se produc tulburari gastro-intestinale.

Trimiteți un comentariu